dimecres, 25 de setembre del 2013

Webquest

Com vegeu us he penjat un vídeo tret de la pagina d’Internet Edu3.cat, on apareixen els alumnes del col·legi CEIP Gras i Soler d’Esplugues de Llobregat explicant com utilitzen les Webquest.
Les Webquest es una metodologia d’aprenentatge basat fonamentalment en els recursos que ens proporciona Internet, amb l'intenció d’incitar als alumnes a investigar, a potenciar el pensament crític, la creativitat i a prendre decisions de manera conjunta.


En el exemple del vídeo, com podeu veure, els alumnes del centre estan fent un estudi de les constel·lacions. 

Edu3.cat


En aquesta activitat la finalitat era pujar un video al meu bloc.
Per això, el primer que vaig fer va ser treure el codi ember d'aquest. Seguidament, hem vaig posar a la pestanya HTML del blog, i vaig enganxar aquest codi.
Vaig veure com va quedar el video i l'amplada d'aquest era masa gran, per això la vaig modificar a través del codi ember.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada