divendres, 15 de novembre del 2013

Apadrinament

Dimecres i dijous vaig anar a una escola bressol que és diu La Mar Xica (EBM), on anava d’acompanyant d’una estudiant de 3er d’educació infantil. Aquesta es diu Laura, i va ser l’encarregada de mostrar-me l’escola.

Aquesta escola bressol disposa de cinc grups d’infants:
-          Un grup de lactants (0-1 any).
-          Dos grups de caminants (1-2 anys).
-          Dos grups de grans (2-3 anys).

Jo vaig estar al primer grup de caminants, i segons el que vaig veure i em va explicar la Laura, l’escola mostra molta importància amb la relació família i escola, ja que els pares quan venien a deixar o buscar al nen es podien quedar l’estona que volguessin amb ells, inclòs a berenar.

A l’hora de la distribució, cada infant te un calaix, amb bolquers, toballoles, roba..., i cada familiar ho havia d’anant omplint, segons calgui.

També vaig veure que les rutines estaven molt present, ja que sempre es seguia el mateix guió:
1.       Joc lliure m’entres arriben tots els nens.
2.       Cançó bon dia i explicar contes.
3.       Migdiada i joc lliure segons l’Infant.
4.       Renta mans i dinar.
5.       Rentar mans i dormir
6.       Canviar bolquers i joc lliure.
7.       Berenar i rentar mans.
8.       Joc lliure fins que arriben els pares.

Respecte als infants, la gran majoria eren de fora, es a dir, italians, anglesos,..., la qual cosa feia que els infants encara no parlessin res.


En conclusió, la meva estància aquests dos dies va ser molt bona, ja que em van acollir molt bé i em van explicar tot amb molt detall. 

Aquí us penjo unes fotografies de l'escola per a que pugueu veure-la:
Canviadors- Aula caminants.

Racó del descans- Aula caminants.
Sala de psicomotricitat


Racó de psicomotricitat- Aula caminants.
On mengen- Aula caminants.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada