diumenge, 10 de novembre del 2013

Viquipèdia

A l'última classe de GTIC vam estar parlant sobre la Viquipèdia. En aquesta vaig aprendre a editar, i vaig descobrir coses sobre la pàgina que desconeixia.

Com la majoria sabem, Viquipèdia es una enciclopèdia online on podem cercar informació de qualsevol tipus, i a més, en els idiomes que vulguis. Aquesta pàgina, encara que tothom la pot editar, és fiable, ja que cada dia persones internes a aquest servei van comprovant que tot estigui correcte.

A Viquipèdia també trobem un apartat que és diu "Discussió", que serveix per a posar-se d'acord, mitjançant votacions, quan més duna persona posa la mateixa informació, i així la gent decideix quina definició o contingut el troben millor per a posar-ho.

Per finalitzar Viquipèdia té 5 pilars fonamentals per tal de que hi hagi un respecte entre els usuaris i per controlar la informació que la gent modifica. Que són:



























A classe el professor ens va proposar modificar un article i en el meu cas vaig modificar un article que parlava sobre la platja. En aquest el que vaig fer va ser posar un enllaç que portes a la explicació d'aquest.









Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada